-5% med koden CAZE5
Min korg

image
SKU :

Genom att validera dina köp kommer du att debiteras med beloppet för din beställning

I reservation


total des produits 0,00 kr
Code -  kr
Totalbelopp) 0,00 kr

Beställa Fortsätt handla

Vanliga frågor


Leverans

Leveranssystemet hanteras av vår partnertransportör. Den är uppbyggd kring ett mötesschema där du är beslutsfattare.
Du kan därför schemalägga din leverans enligt din tillgänglighet.
Hur fungerar det? Det är väldigt enkelt:
? Vi kommer att informera dig om hur din orderspårning fortskrider i ditt Cazeboo-konto, avsnittet "Mina beställningar".
? Vår partner kommer att skicka ett SMS till det mobiltelefonnummer som du angav till oss.
? Detta meddelande ger dig datum för ett leveransschema
? Du kommer att bli ombedd att ange ett programmeringsdatum för varje paket som utgör din beställning (du kan sedan programmera dem på samma datum för att förenkla mottagandet av din beställning.

På Cazeboo är vi glada att kunna meddela att leveransen är gratis på alla våra produkter. På så sätt behöver du inte betala några extra kostnader för leveransen av dina beställningar.

För beställningar där alla produkter är listade som "I lager", strävar vi efter att förbereda din beställning inom 24 till 48 timmar. De specifika leveranstiderna för varje produkt anges tydligt på Cazeboos webbplats och överstiger i dessa fall inte 5 arbetsdagar.
För beställningar inklusive reserverade produkter följer förberedelse och leverans den längsta tidsramen för att du ska kunna ta emot hela din beställning på ett grupperat sätt.
Om du snabbt vill få produkter i lager, rekommenderas att du gör två separata beställningar. Den första kommer att innehålla produkter i lager och den andra kommer att innehålla produkter som väntar på lager.

För närvarande levererar vi till ett tjugotal olika länder i hela Europa: Frankrike, Tyskland, Storbritannien, Irland, Portugal, Spanien, Italien, Belgien, Holland, Polen, Nederländerna, Danmark, Rumänien, Kroatien, Grekland, Slovenien, Slovakien, Ungern, Tjeckien, Litauen och Lettland.
Observera:
Det är viktigt att skapa ditt konto i det land du vill få din beställning levererad till.
Om du till exempel bor i Frankrike och vill bli levererad till Frankrike är det viktigt att skapa ett konto på webbplatsen cazeboo.fr.
Annars kommer du inte att kunna få din beställning levererad till detta land.

För närvarande skickar vi inte till öarna. Vi arbetar för att förbättra denna situation snabbt och kommer att hålla dig informerad när Cazeboo kan leverera till dessa områden.

Leveranser, genom vår samarbetspartner, sker exklusivt med schemaläggning av ett möte som du väljer.
Detta gör att du lugnt kan bestämma leveransdagen och vara tillgänglig vid mottagandet av din beställning.

Vi inbjuder dig att kontakta kundtjänsten hos vår operatör DPD och ha ditt paketnummer redo. Du kommer att kunna bedöma med dem orsakerna till denna brist på leveransschema.

Vi rekommenderar dig att kontakta oss via vårt kontaktformulär. Samtidigt är det viktigt att du kontaktar vår partnertransportör för att uppdatera din adress och/eller ge ytterligare information om din leveransadress.

Ibland är det en fördröjning i uppdateringen av spårningslänkinformation. Vi rekommenderar att du återkommer till länken nästa dag.
Om detta inte löser situationen kan du kontakta oss via vårt kontaktformulär för eftermarknadsservice, via avsnittet "Jag har en annan fråga om min beställning".

Vid en beställning med produkter på reserv har du möjlighet att begära avbokning via kontaktformuläret. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande som bekräftar avbokningen så snart den faktiskt avbokats. Om du beställer produkter i lager är det inte längre möjligt att avbeställa beställningen under förberedelse och avsändning av beställningen. Vi råder dig att kontakta kundtjänst via kontaktformuläret för att bestämma den bästa lösningen som leder till att du avbryter beställningen efter leverans.

Vanliga leveranstider är vanligtvis vardagar, från 08:00 till 18:00.

Vid en beställning med reserverade produkter kan du kontakta oss via kontaktformuläret för att uppskatta om en ändring av leveransadress är möjlig. Vid beställning av produkter i lager är det inte längre möjligt att ändra leveransadress när förberedelse och leverans av beställningen har påbörjats. Du kan kontakta oss via kontaktformuläret för att hitta en lösning på din situation.

Vanligtvis, när beställningen har bekräftats, är det ofta svårt att ändra den. Orderhanteringssystem är ofta automatiserade och när transaktionen väl är slutförd kan ändringar vara komplicerade. För att få korrekt information om det berörda företagets policy för orderändringar, rekommenderas det dock att kontakta kundtjänst så snart som möjligt.

Leveransdatum väljs mellan dig och vår partnertransportör, vi råder dig att kontakta dem snabbt för att bedöma dina möjligheter att ändra leveransdatum. För att göra detta kan du följa spårningslänken(-arna) för dina paket och kontrollera din förmåga att boka om leverans.

Vi rekommenderar dig att kontakta oss via vårt kontaktformulär. Samtidigt är det viktigt att du kontaktar vår partnertransportör för att uppdatera din adress och/eller ge ytterligare information om din leveransadress.

Vi inbjuder dig att kontakta vår transportörs kundtjänst och ange ditt paketnummer. Du kommer att kunna bedöma med dem orsakerna till denna brist på leverans och/eller leveransmeddelande (länk till DPD, kundtjänst).

Om du vill kontrollera förloppet för din leverans, inbjuder vi dig att komma åt ditt CAZEBOO-konto. I avsnittet "Mina beställningar" hittar du all information och information som behövs för att spåra ditt pakets utveckling.
Välj helt enkelt den aktuella beställningen för att få information om aktuell leveransstatus. Om tillämpligt hittar du även alla spårningslänkar som är kopplade till dina paket.

Vi erbjuder nu att utföra våra leveranser genom vår partner DPD. Vi har kommit överens med vår partner för att ge dig den bästa leveransmetoden. Faktum är att med hjälp av DPD:s expertis sker leveranser uteslutande genom att erbjuda dig ett möte som du väljer. Det är därför det är viktigt att välja ditt mobiltelefonnummer för att du ska kunna ta emot och svara på meddelanden om leveransval.

Faktureringsadressen utgör identiteten och kontaktuppgifterna för den som beställer.
Leveransadressen utgör identiteten och kontaktuppgifterna för den person som är avsedd att ta emot beställningen.
Leveransadressen kan därför skilja sig från faktureringsadressen.
Faktum är att om du vill bli levererad till en annan adress än faktureringsadressen (arbetsplats, paketrelä, andra hem, etc.), har du möjlighet att föreslå en annan leveransadress.
? Den information som efterfrågas för leverans kommer att underlätta mottagandet av din beställning.
Användbarheten av informationen som ska tillhandahållas:
- Fullständig adress
- För- och efternamn
- Mobilnummer (endast för leveransadressen för att meddela dig om hur din leverans fortskrider, kommunikation med leveranspersonen etc.)
? Den information som efterfrågas för fakturering gör att vi kan utfärda en faktura i enlighet med dina behov.
Användbarheten av informationen som ska tillhandahållas:
- Fullständig adress
- För- och efternamn
Du har möjlighet att skapa flera fakturerings- och leveransadresser efter behov.

Produktinformation

Ja, produkterna är designade för att enkelt och snabbt demonteras i händelse av en stormvarning, vilket säkerställer en snabb och säker reaktion på ogynnsamma väderförhållanden.

Garantin är 2 år på alla våra produkter.

Tillbehören som är kompatibla med våra pergolor är takdukar samt set med 4 gardiner.

Takduken har en Anti-UV 30+ behandling som ger ett betydande skydd mot solens strålar.

Vid regn rinner vattnet bort genom stolparna eller genom taket. Dessutom är vissa produkter utrustade med hängrännor för att säkerställa en smidig dränering av regnvatten.

Produkterna är designade för att stå emot vind i ljusa förhållanden, dock är de inte lämpliga för hård vind.

Plattornas tjocklek är 6 mm.

Polykarbonatskivor kan vara vita eller antracitgrå.

För närvarande erbjuder Cazeboo dig antracitgrå (RAL 7016), matt vit, beige, mossgrön, ljusgrå och taupe.
Endast de produkter och färger som presenteras på webbplatsen är tillgängliga för köp.

Du kan kontakta oss via kontaktformuläret, under "Fråga om en produkt". Vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig all nödvändig hjälp och svara på dina frågor om våra varor.

Beställningsproblem

Vid en beställning med produkter på reserv har du möjlighet att begära avbokning via kontaktformuläret. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande som bekräftar avbokningen så snart avbeställningen träder i kraft. Vi råder dig att kontakta kundtjänst via kontaktformuläret för att bestämma den bästa lösningen som leder till att du avbryter beställningen efter leverans.

Cazeboo ger dig ett ångerformulär i våra allmänna försäljningsvillkor. Som en påminnelse har du upp till 14 dagar på dig från mottagandet av beställningen på dig att begära återkallelse. Hitta all information om uttagsprocedurerna i våra allmänna villkor.

Om du inte har fått en bekräftelse på din beställning, rekommenderar vi att du kontaktar kundservice utan dröjsmål. Du hittar kontaktuppgifter till kundtjänst på hemsidan. Genom att kontakta oss kommer du att kunna få information om status för din beställning, lösa eventuella problem och säkerställa att din förfrågan hanteras korrekt.

Vid avslag på grund av skadade paket kommer vi att få produktreturinformation från vår samarbetspartner. Kontakta oss via vårt kontaktformulär i avsnittet "Jag har problem med min beställning" och följ processen för att skapa fil för eftermarknadsservice. Detta kommer att tillåta oss att övervaka situationen och hålla dig informerad om hur återsändningen av skadade paket fortskrider.

Efter att du har skickat oss informationen om beställningen och de berörda paketen, kommer vi att kunna skicka dig stegen att följa för att returnera de berörda paketen till oss och låta oss skicka dig den produkt som inte tagits emot.

Saknar du ett paket?
Du kan först kontrollera om du har fått alla paket som ingår i din beställning genom att logga in på ditt konto, i "Mina beställningsuppgifter". Du kommer då att kunna kontrollera om alla paket har levererats till dig eller inte. Om du inte har fått ett av paketen, och detta beror på en onormalt lång leveranstid, vänligen kontakta oss med hjälp av kontaktformuläret efter försäljningen.

Saknas det några delar i ditt paket?
Kontakta oss via kontaktformuläret för kundservice och ange de saknade delarna och deras kodning (gör en fullständig inventering av delarna i dina förpackningar och jämför med delarna som anges i monteringsanvisningen). Beroende på vilka element som saknas hittar vi tillsammans en lösning så att du med sinnesro kan montera dina föremål!

Vänligen kontakta oss via kontaktformuläret, avsnittet "min produkt fungerar inte", "min produkt fungerar inte längre" eller "Jag kan inte få min produkt att fungera" beroende på situationen. Vi kommer att fastställa de åtgärder som ska vidtas för att hitta en lösning på det problem som uppstått.

Produktbyte är för närvarande inte möjligt. Du kan, om du fortfarande är inom den lagliga ångerfristen, göra en begäran till oss om detta. Du kan alltid kontakta oss via kontaktformuläret efter försäljningen.

Cazeboo erbjuder en produktreturtjänst på grund av deras volym och/eller vikt. Kostnaden för att returnera produkter består av en fast kostnad på 26,45 euro inklusive moms per paket + rörliga kostnader beroende på paketets vikt (se våra allmänna villkor). Dessa returkostnader tar hänsyn till ersättningen av logistikkostnader som är inneboende i returer.

Kundområde

Du kan skapa ditt konto genom att klicka direkt på piktogrammet som representerar ett tecken uppe till höger.
Du kommer då till en inloggnings- och/eller registreringssida, klicka bara på "Registrera".
Nu behöver du bara fylla i formuläret för att skapa konto med din personliga information (titel, för- och efternamn), samt din e-postadress. Välj sedan ditt konfidentiella lösenord.
Allt du behöver göra nu är att validera ditt konto genom att klicka på "Jag skapar mitt konto"

1. Du måste först komma åt inloggningssidan som finns längst upp på sidan med teckenpiktogram.
2. Du kommer till följande sida, klicka på "Glömt lösenord":
3. Ange sedan helt enkelt din e-postadress, ett e-postmeddelande kommer att skickas till dig kort efter för att du kan ändra ditt lösenord (e-postmeddelandet kan gå till SPAM, kolla din SPAM-mapp).
4. Du kan nu logga in på ditt konto med din nya inloggningsinformation.

1. Du måste först logga in på ditt konto som finns längst upp till höger på hemsidan:
2. Logga sedan in med din e-postadress och ditt lösenord.
3. Du kommer till den här sidan, klicka på fliken "Min personliga information":
4. Väl i avsnittet "Min personliga information" kan du ändra alla angivna fält
Vill du göra ändringar som inte är tillgängliga på detta sätt?
Till svaret nedan "Hittade du svaret på din fråga", svara nej. Ett kontaktformulär låter dig be oss om specifika ändringar för dina behov.

Anslutningsproblem kan orsakas av flera faktorer:
? Inloggningswebbplatsfel:
Du kanske försöker logga in på fel Cazeboo-webbplats.
Om du till exempel skapade ett konto på Cazeboo.fr kommer du bara att kunna logga in på Cazeboo.fr.
Det kommer därför att vara omöjligt för dig att lägga en beställning på våra andra sajter: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc...
Så se till att du ansluter till rätt Cazeboo-sajt som du tidigare registrerade dig på.
Observera: det är viktigt att skapa ditt konto i det land som du vill få din beställning levererad till.
Om du till exempel bor i Frankrike och vill bli levererad till Frankrike är det viktigt att skapa ett konto på webbplatsen Cazeboo.fr. Annars kommer du inte att kunna få din beställning levererad till detta land.
? Lösenordsfel:
Du kanske inte kan logga in på grund av ett fel i lösenordet.
I det här fallet, om du inte längre kommer ihåg ditt lösenord eller har tappat bort det, inbjuder vi dig att gå till avsnittet "Jag behöver information om hur mitt konto fungerar" där du hittar proceduren för att ändra ditt lösenord.

Ja, det är fullt möjligt att koppla flera adresser till ditt kundkonto på Cazeboo. Detta ger dig flexibiliteten att välja olika leveransadresser beroende på dina behov.

Cazeboo är personligen engagerad i att skydda alla dina personuppgifter. Dessa används endast i syfte att leverera dina produkter till dig på ett säkert sätt.
I enlighet med dataskyddslagen av den 6 januari 1978 har du rätt att när som helst få tillgång till, rätta eller motsätta dig uppgifter som rör dig.
Denna åtgärd kan utövas:
? Antingen direkt på hemsidan i området "Mitt konto" och sedan i "Min personliga information"
? Antingen genom att skriva till vår kundtjänst kommer vi sedan att göra det som behövs enligt dina önskemål.

Cazeboo är personligen engagerad i att skydda alla dina personuppgifter. Dessa används endast i syfte att leverera dina produkter till dig på ett säkert sätt.
I enlighet med dataskyddslagen av den 6 januari 1978 har du rätt att när som helst få tillgång till, rätta eller motsätta dig uppgifter som rör dig.
Denna åtgärd kan utövas:
? Antingen direkt på hemsidan i området "Mitt konto" och sedan i "Min personliga information".
? Antingen genom att skriva till vår kundtjänst kommer vi sedan att göra det som behövs enligt dina önskemål.

Personuppgifter bevaras i 3 år från kontraktsförhållandets slut.

Betalningar och fakturor

Cazeboo har omgett sig med erkända partners i världen av betalningsmetoder.
Dessa olika betalningsmetoder är naturligtvis alla säkra.
Detta gör att vi kan erbjuda dig ett brett utbud av betalningsmetoder!
Betalningsmetoder enligt varje land:
Frankrike:
Köp möjligt på cazeboo.fr med följande metoder: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Omedelbar överföring (Fintecture)

Belgien:
Köp möjligt på cazeboo.be med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Irland:
Köp möjligt på cazeboo.se med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luxemburg:
Köp möjligt på cazeboo.lu med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Tyskland:
Köp möjligt på cazeboo.de med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Österrike:
Köp möjligt på cazeboo.at med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Spanien:
Köp möjligt på cazeboo.es med följande medel: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugal:
Köp möjligt på cazeboo.pt med följande medel: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Italien:
Köp möjligt på cazeboo.it med följande medel: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Nederländerna:
Köp möjligt på cazeboo.nl med följande medel: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Polen:
Köp möjligt på cazeboo.pl med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Danmark:
Köp möjligt på cazeboo.dk med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Finland:
Köp möjligt på cazeboo.fi med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Sverige:
Köp möjligt på cazeboo.se med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovakien:
Köp kan göras på cazeboo.sk med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovenien:
Köp möjligt på cazeboo.si med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Rumänien:
Köp möjligt på cazeboo.ro med följande medel: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Lettland:
Köp möjligt på cazeboo.lv med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Litauen:
Köp möjligt på cazeboo.lt med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Ungern:
Köp möjligt på cazeboo.hu med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Kroatien:
Köp möjligt på cazeboo.hr med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Grekland:
Köp möjligt på cazeboo.gr med följande medel: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Tjeckien:
Köp kan göras på cazeboo.cz med följande metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Du hittar dem alla vid betalningstillfället och kan välja den som passar dig bäst!

Mer information i våra Allmänna villkor > Betalningsmetoder.

Vi erbjuder för närvarande inte detta betalningssystem.
Det övervägs för närvarande, men är för närvarande inte tillgängligt i ditt land.
Mer information i våra Allmänna villkor > Betalningsalternativ

Cazeboo erbjuder dig två betalningslösningar i flera omgångar:
- Paypal 4x
Du har möjlighet att betala i 4 omgångar utan avgifter tack vare Paypal. Din första betalning kommer att göras när du beställer och den sista betalningen 3 månader efter din beställning.
Vilka är villkoren för acceptans?
Behörighetsvillkoren för Paypal avbetalningserbjudande är efter eget gottfinnande. Du kan kontakta dem för att tillsammans med dem bestämma vilka lösningar som är tillgängliga för dig.

Alma
Betala i 3 omgångar utan avgifter med Visa eller Mastercard tack vare Alma. På dagen för din beställning betalar du 1?3 av beloppet i korgen. Sedan, 30 dagar efter din beställning, kommer du att betala igen? av mängden i din korg. Slutligen, 60 dagar efter din beställning, kommer du att debiteras det återstående beloppet.

Mer information i våra Allmänna villkor > Betalningsmetoder

Att använda PayPal är gratis.
Allt du behöver göra är att skapa ett PayPal-konto eller använda ett befintligt konto.
Du kommer sedan att omdirigeras till en dialogruta som hanteras av Paypal för att slutföra din betalning.
När din betalning är gjord kommer ett kvitto att skickas till dig via e-post för att följa upp denna transaktion.
Med Paypal behöver du inte ange dina bankuppgifter när du betalar för din beställning på vår sida: din ekonomiska information meddelas inte till säljaren.
Paypal krypterar och säkrar din data och fungerar som en mellanhand för att utföra dina transaktioner på ett helt säkert sätt.
Paypal erbjuder, efter eget gottfinnande, ett betalningssystem med fyra delbetalningar. Vi rekommenderar att du kontaktar Paypal för att avgöra om du är berättigad till detta alternativ.

Fintecture är en betalningslösning för omedelbar överföring godkänd av Banque de France.
Med Fintecture, betala för dina inköp direkt från ditt säkra bankområde:
1-Välj din bank.
2-Identifiera dig själv med dina vanliga bankidentifierare.
3-Verifiera transaktionen.
4-Bekräfta transaktionen på din mobil.
5-Din betalning är bekräftad.

De främsta fördelarna för dig att betala med Fintecture:
? Du är inte begränsad i beloppen för dina köp och dina kreditkortsgränser kommer inte att påverkas.
? Du behöver inte ange ditt IBAN eller ange dina bankkortsuppgifter.
? Din beställning kommer att behandlas omedelbart (till skillnad från en klassisk banköverföring).

Två faser kan bekräfta denna vägran att betala till dig:
Omedelbart efter att du har slutfört din beställning kommer du att omdirigeras till en sida som meddelar dig om detta avslag:
I din e-postlåda kommer ett meddelande att skickas till dig automatiskt för att bekräfta att transaktionen är felaktig.
I vissa fall kan din bank vägra betalningsauktorisering (otillräckliga medel, bankgräns överskriden, bankvägran, etc.)
Självklart kan vi då inte hedra ordern utan en lösning av situationen från din sida.

I dessa fall råder vi dig att:
Identifiera skälen till detta avslag.
Hitta en lämplig lösning för att lösa orsakerna till detta avslag.
Starta om en ny beställning med hänsyn till dessa skäl (3DS-problem, bankgräns, otillräckliga medel, etc.)
Det kan finnas flera anledningar till att en betalning kan vägras.
Vi kommer att diskutera de vanligaste fallen och hur man löser dem.

För bankkort och betalning via Paypal:
3DS-system:
Cazeboo säkrar alla sina transaktioner via 3DS-systemet.
Detta säkerhetssystem kan variera beroende på din bankinstitution: verifieringskod att ange, bankapplikation som skickar dig en bekräftelseförfrågan för en given betalning, etc.

Hur fixar man det?
Du måste starta om en beställning och noggrant följa 3DS-processen som tillhandahålls av din bank som vi kommer att omdirigera dig till.

Internetbetalningstak:
Det är möjligt att din bank begränsar din onlineköpgräns (under en given period och/eller ett maximum på en transaktion).
Några möjliga fall:
Du har gjort flera på varandra följande köp på kort tid. Det ackumulerade beloppet överstiger din köpgräns.
Beställningen du vill slutföra överskrider din gräns.

Hur fixar man det?
Vi råder dig att kontakta din bank för att bekräfta orsakerna till betalningsvägran.
Om det behövs kan du be din bank att höja din gräns eller vänta några dagar med att beställa om.
Dessa takändringar kanske inte är omedelbara.
Du har även möjlighet att använda en annan betalningsmetod.

Vägra att uppfylla din banks transaktion:
Vi har få bevis för att förklara detta fall.
Hur fixar man det?
Vi råder dig att kontakta din bank för att bekräfta orsakerna till betalningsvägran.
Du kan berätta om dem, för alla användbara ändamål, så att vi kan förbättra våra tjänster i framtiden.

Otillräckliga medel:
När vi slutför beställningen gör vi en begäran till din bank för att bekräfta att vi kan hämta beloppet för din beställning.
Ett av de fall som kan uppstå är otillräckliga medel vid beställningstillfället. I dessa fall vägrar din bank auktoriseringen.
Hur fixar man det?
Kontrollera medlen på kontot som används för transaktionen.
Kontakta din bank vid behov.
Återstarta beställningen så snart din bank validerar att ditt saldo inte blockerar bankauktoriseringen igen.

En väntande betalning sker när du inte har genomfört betalningen med den betalningsmetod som används.
Du kanske till exempel inte har angett 3DS-säkerhetskoden.
Detta fall kommer snabbt att gå till vägrad betalning. Du kommer att informeras via e-post. (se betalning nekad)

1. För att hitta din faktura måste du först logga in på ditt Cazeboo-konto med dina Cazeboo-uppgifter. För att göra detta måste du först komma åt inloggningssidan som finns längst upp på sidan med teckenpiktogram.
2. Ange sedan dina Cazeboo-identifierare (inloggning och lösenord).
3. När du har loggat in på ditt konto, klicka på teckenikonen (ditt konto) uppe till höger och du kommer sedan till din kontosida.
4. Klicka sedan på "Mina beställningar", alla dina beställningar gjorda hos Cazeboo kommer upp, klicka på "Visa detaljer" för den beställning som du vill ha fakturan för
5. En gång i avsnittet "Mina beställningar", klicka på "Visa detaljer" för den beställning som du vill ha fakturan för
6. Du kommer till denna sida, du behöver bara ladda ner din faktura

För att hitta din faktura måste du först logga in på ditt Cazeboo-konto med dina Cazeboo-uppgifter. För att göra detta måste du först komma åt inloggningssidan som finns längst upp på sidan med teckenpiktogram.
Ange sedan dina Cazeboo-identifierare (inloggning och lösenord).
När du har loggat in på ditt konto klickar du på personikonen (ditt konto) uppe till höger så kommer du till din kontosida.
Klicka sedan på "Mina beställningar", alla dina beställningar gjorda hos Cazeboo kommer upp, klicka på "Visa detaljer" för den beställning som du vill ha fakturan för.
En gång i avsnittet "Mina beställningar", klicka på "Visa detaljer" för den beställning som du vill ha fakturan för.
Du kommer till denna sida, du behöver bara ladda ner din faktura.

Cazeboo information

Vill du ha mer information om Cazeboo?
Vi inbjuder dig att läsa informationen på följande länkar:
Rättsliga meddelanden
Våra åtaganden
Vilka är vi

1. Sök och välj produkten som Cazeboo erbjuder genom produktkategorierna eller direkt genom sökfältet. Du kommer då över dess produktblad.
2. Lägg till artikeln/varorna du väljer genom att klicka på "Lägg till i varukorgen".
3. Din varukorg visas till höger, du kan nu lägga din beställning (eller fortsätta handla om du är intresserad av andra produkter).
4. Att lägga en beställning kräver att ett användarkonto skapas (se vid behov frågan "Hur man skapar mitt konto") så att vi kan känna till leveransadress, faktureringsadress och användbara kontaktuppgifter så att leveranspersonen kan schemalägga och säkerställa leverans under goda förhållanden *
5. Allt du behöver göra är att meddela oss vilken betalningsmetod du föredrar att använda för att registrera beställningen så kan vi ta hand om allt annat!
6. Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande som bekräftar registreringen av din beställning. Vi fortsätter sedan med att förbereda och skicka beställningen inom de följande dagarna.
7. Du kan följa din beställning i ditt kundområde, avsnittet "Mina beställningar".
8. När du har omdirigerats till avsnittet "Mina beställningar", klicka på "Visa detaljer" för beställningen i fråga.
9. Du kommer äntligen att kunna komma åt spårningen av din beställning genom att klicka på "Spåra paketet".

Vi har gjort det medvetna valet att inte erbjuda dig ett premiumtelefonnummer där du inte nödvändigtvis skulle ha alla svar på dina frågor.
Vi strävar efter att:
? För att sätta online all information du behöver (tydliga instruktioner, tekniska egenskaper, mått, etc.)
? Att svara inom 24 arbetstimmar på alla dina skriftliga förfrågningar: skriftliga svar är vanligtvis mer dokumenterade och exakta än en telefonväxel.
? Att ringa tillbaka våra kunder om detta hjälper oss att bättre möta deras behov. För att göra detta, skicka oss en förfrågan via formuläret genom att svara nej på frågan nedan: "Har du hittat svaret på din fråga"

Cazeboo föreställer och skapar sina produkter med det enda syftet att möta dina behov.

Kommer snart:
Denna status på våra produkter innebär att dess återgång till lager definieras av ett ungefärligt datum. Denna information är synlig på våra produktblad under den korta beskrivningen.
I det här fallet kan du använda funktionen "Varna mig" för att bli meddelad när den finns i lager igen om du är intresserad av produkten. För att följa denna process, inbjuder vi dig att konsultera vår FAQ i avsnittet "Hur man använder produktvarningssystemet som erbjuds av Cazeboo?"

Offer för dess framgång:
I samtliga fall är det produkter vars lager är slut. Varor som är slut i lager meddelas sedan som "Inte tillgänglig".
Denna produkt kommer att förnyas, men den är för närvarande slut i lager och vi har ännu inte något datum för återgång till lager att ge dig.
Som i det tidigare fallet angående "Kommer snart"-objekten kan du skapa en varning som meddelar dig om dess nya tillgänglighet.
Det är ibland troligt att vissa produkter inte längre uppfyller förväntningarna från Cazeboo-gemenskapen.

I dessa fall kan vi stoppa produktionen av vissa varor för att kunna erbjuda nya sortiment, närmare dina förväntningar.
Du kan alltid kontakta oss för att ta reda på om denna produkt kommer att förnyas någon gång och om detta inte är planerat kan vi erbjuda dig olika alternativ på liknande produkter.

En ej tillgänglig produkt kan därför inte beställas.
Men om en otillgänglig produkt fångar ditt öga kan du bli varnad när den kommer tillbaka i lager.
Här är proceduren för att uppnå detta:
För att göra detta, sök efter den modell du vill ha, du kommer då över dess produktblad.
Klicka sedan på knappen "Varna mig" på produktbladet.
Du kommer att omdirigeras till en inloggningssida.

För att bekräfta aviseringen måste du vara inloggad på ditt Cazeboo-konto. Om du behöver hjälp med att skapa ditt konto, se följande fråga: Hur skapar jag ett Cazeboo-användarkonto?

? Om du redan har ett konto: ange din e-postadress och ditt lösenord som används för ditt Cazeboo-konto och klicka på "Jag loggar in"
? Om du är ny på Cazeboo: Klicka på "Registrera" och skapa ditt Cazeboo-konto.
När du har loggat in eller registrerat dig öppnas den här sidan, vilket kommer att bekräfta skapandet av din varning för produkten du är intresserad av.

Allt du behöver göra är att vänta, vi tar hand om resten. Vi meddelar dig så fort den finns i lager igen!

OBS: I händelse av att produkten inte bjuds ut till försäljning igen kommer vi att informera dig så snart vi får kännedom om detta.

Cazeboo gör en poäng med att endast erbjuda produkter att köpa som finns i lager.
Prioritetsbokningssystemet låter dig definitivt förbeställa de produkter som intresserar dig för nästa ankomst. Du har fullständig insyn i de beräknade leveranstiderna för dessa produkter.
Rent konkret behöver du bara välja de produkter som intresserar dig och lägga dem i din varukorg.
Förbeställning har aldrig varit enklare med Cazeboo.
Mer information i våra allmänna villkor > Reserverbara produkter

För att förbeställa från Cazeboo, klicka på knappen "Förbeställ" som är tillgänglig och synlig på produktbladet:
För att bekräfta din förbeställningsförfrågan måste du vara inloggad på ditt Cazeboo-konto:
Om du redan har ett konto: ange din e-postadress och ditt lösenord som används för ditt Cazeboo-konto och klicka på "Jag loggar in".
Om du är ny på Cazeboo: klicka på "Registrera" och skapa ditt Cazeboo-konto.
När du har loggat in eller registrerat dig, slutför du din förbeställning och säkerställ prioriterad bokning vid framtida ankomster.
Ett bekräftelsemejl om din förbeställning kommer automatiskt att skickas till dig. Allt du behöver göra nu är att vänta på att din produkt kommer tillbaka i lager och levereras hem till dig! (Vi skickar dig e-postmeddelanden för att meddela dig!)

Leverans
4/7 dagar

Säkra
betalningar

Gratis frakt

Kontaktlös
leverans

säker betalning

Visa
Mastercard
PayPal
ApplePay
GooglePay

Välkommen till Cazeboo!

Cazeboo är specialiserad på onlineförsäljning av moderna exteriörbeslag, i synnerhet terrass- och trädgårdsöverdrag, och gör det till en ära att erbjuda dig ett komplett erbjudande för att ge mervärde till din exteriör enligt de senaste marknadstrenderna, till extremt konkurrenskraftiga priser!

Kvalitet till rätt pris! Det här är Cazeboos motto!

Alla våra produkter är genomtänkta och designade i satsform.
Lätt och snabb att installera, montera dina Cazeboo pergolor, lusthus och carportar själv blir en barnlek.

Alla våra modeller har designats för att kombinera både säkerhet och estetik.

Cazeboo erbjuder dig valet att uppfylla alla dina önskemål och krav: canvas pergola, bioklimat, trädgårdsberså, carport, kiosk, ...
På Cazeboo görs allt för att tillfredsställa dig!
Upptäck även alla våra tillbehör för en exteriör som ser ut som dig: duk och reservdelar på taket kommer att erbjudas för att perfekta ditt projekt .

För att underlätta ditt val har du all teknisk information, en detaljerad produktbeskrivning, samt bilder i situationen på alla våra produktblad.

Betalningar är säkra och leveransen är gratis så vinst ta det och ha en bra shopping!